« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie kworum.

2. Zgłaszanie zmian do porządku posiedzenia.

3. Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji (Druk Nr 55-K/23).

4. Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Gminy Pyrzyce za 2022 rok (Druk Nr 571/23), sprawozdanie finansowe (Druk Nr 571A/23).

5. Informacja o stanie murów obronnych i baszt oraz o wykonywanych przeglądach tych nieruchomości (Druk Nr 601/23).

8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłaty za świadczenia w publicznych przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych, publicznych przedszkolach w zespołach szkolno-przedszkolnych oraz innych formach wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pyrzyce w czasie przekraczającym wymiar bezpłatnych zajęć (Druk Nr 595/23).

9. Projekt uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Gminy Pyrzyce (Druk Nr 600/23).

10. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w części obrębów geodezyjnych nr 4, nr 7 i nr 12 m. Pyrzyce (Druk Nr 596/23).

11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34/50 o pow. 0,0221 ha położonej w obrębie geodezyjnym 0002 miasta Pyrzyce (Druk Nr 597/23).

12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 131/14 o pow. 0,2006 ha, położonej w obrębie geodezyjnym 0003 miasta Pyrzyce (Druk Nr 598/23).

13. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr VIII/59/19 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego - należnego od osób fizycznych w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso (Druk Nr 599/23).

14. Projekt uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników (Druk Nr 604/23).

15. Wolne wnioski.

16. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej