Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie kworum.
2.
Zgłaszanie zmian do porządku posiedzenia.
3.
Informacja na temat ściągalności opłat za odpady komunalne oraz informacja o działaniach podjętych przez gminę w celu poprawy ściągalności i ściągalności zadłużeń w roku 2023 na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 i ust. 3 pkt 1, art. 21c, a także art. 4a ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Druk Nr 62-K/23).
4.
Informacja Burmistrza Pyrzyc na temat realizacji strategii rozwoju gminy i lokalnego planu rewitalizacji w roku 2023 (Druk Nr 63-K/23).
5.
Informacja z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Uzależnieniom Behawioralnym dla Gminy Pyrzyce za 2023 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2023 r. (Druk Nr 661/24).
6.
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2023 r. oraz potrzeby związane z realizacją zadań w 2024 r. (Druk Nr 664/24).
7.
Informacja o bieżącej sytuacji finansowej i funkcjonowaniu Geotermii Pyrzyce (Druk Nr 667/24).
8.
Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Pyrzyce na rok 2024 (Druk Nr 662/24).
9.
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Pyrzyce (Druk Nr 663/24).
10.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Pyrzyce na 2024 r. (Druk Nr 660/24).
11.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (Druk Nr 665/24).
12.
Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LXIX/533/24 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 29 lutego 2024 roku w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach znajdujących się na terenie Gminy Pyrzyce wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Druk Nr 666/24).
14.
Zamknięcie posiedzenia.